Програма гуртка "Англійська мова"

 

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ

ОБЛАСТІ

 

 

                                                                                      

РОЗГЛЯНУТО                                        СХВАЛЕНО

на педагогічній раді                                  Науково-методичною радою

Чернівецького міського палацу               Інституту післядипломної

дітей та юнацтва                                        педагогічної освіти

Управління освіти                                     Чернівецької області

Чернівецької міської ради                       

                                                                    Протокол № ___ від ____2021р.

Протокол №_­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­__  ­від _____ 2021р.         

                                                                    

Директор ________ А. В. Клименко        Голова НМР ІППОЧО ______ Г. І. Білянін

 

 

 

Авторська навчальна програма

гуртка гуманітарного напряму

«Англійська мова»

Чернівецького міського палацу дітей та юнацтва

(4 роки навчання)

                                                                  

                              

Автор:

 Маланюк Юлія Олександрівна,

керівник гуртка «Англійська мова».

Чернівецький міський палац дітей та юнацтва.

 

Рецензенти:

1. Слюсар Олег Федорович,

кандидат філологічних наук, доцент кафедри сучасних іноземних мов та перекладу факультету історії, політології  та міжнародних відносин

Чернівецький національний університет імені  Юрія Федьковича.                                                                                                                                     

2. Ткачук Світлана Іллівна,

вчитель І-ї категорії, англійської мови  Чернівецька загальноосвітня школа ІІІІ ступенів № 30.







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Англійська мова – одна з найпоширеніших мов у світі. Її роль продовжує зростати з кожним днем. Основні функції англійської мови як предмету полягають у формуванні та розвитку здібностей і бажання використовувати її як засіб спілкування; як спосіб залучення до іншої національної культури. Раннє навчання англійської мови сприяє міцному й вільному практичному оволодінню нею, несе великий інтелектуальний, моральний потенціал. Пріоритетним є виховний і розвиваючий аспект навчання предмету. Основними принципами вивчення англійської мови у гуртку є добровільність та масовість, урахування і розвиток індивідуальних особливостей та інтересів вихованців.

Навчальна програма реалізується у гуртку гуманітарного напряму та спрямована на вихованців віком  8 - 17 років.

Метою навчальної програми є:

-                       сприяння повноцінному, своєчасному розвиткові вихованця;

-                       забезпечення розвитку особистості, її мовних здібностей, мислення, пам’яті та уваги;

-                       збагачення інтелектуальної, вольової, моральної та соціальної сфер гуртківця у процесі оволодіння іншомовним спілкуванням.

Завдання навчальної програми:

-                       мотивувати у гуртківців інтерес до вивчення англійської мови і підтримувати цей інтерес впродовж усього періоду навчання;

-                       залучити мовленнєвий досвід вихованців спілкування рідною мовою для перенесення на спілкування англійською мовою і навпаки;

-                       активізувати у процесі навчання позитивні риси характеру, формувати новоутворення культури спілкування, прояви загальнолюдських моральних якостей;

-                       ознайомити гуртківців з елементами соціокультури Великої Британії, США та інших англомовних країн;

-                       формувати світогляд вихованців, що передбачає відкритість, толерантність, повагу до інших народів, виключає забобони, стереотипи, дискримінацію;

-                       формувати почуття патріотизму, любові до рідного міста, краю та Батьківщини; гуманне ставлення до навколишнього середовища;

-                       створити умови для комунікативно-психологічної адаптації вихованців до нового мовного світу й для подолання психологічних бар’єрів у використанні англійської мови як засобу спілкування, для розвитку мотивації до подальшого оволодіння нею.

Навчальна програма передбачає 4 роки навчання:

1-й рік – початковий рівень – 144 год. на рік, 4 год. на тиждень;

2-й рік – основний рівень, І-й рік навчання – 144 год. на рік, 4 год. на тиждень;

3-й рік – основний рівень, ІІ-й рік навчання – 144 год. на рік, 4 год. на тиждень;

4-й рік – вищий рівень – 144 год. на рік, 4 год. на тиждень.

Робота на заняттях базується на володінні вихованцями навичками та вміннями, набутими на шкільних уроках англійської мови, тому дуже важливим є те, щоб гуртківці якнайповніше використовували ці навички та вміння під час гурткової роботи. Водночас заняття позитивно впливають на навчальну діяльність вихованців у школі. Навчальний матеріал програми адаптований до занять з вихованцями різного рівня підготовленості.

Дана програма передбачає поєднання класичної та комунікативної методики навчання англійської мови, широке застосування новітніх технологій та інтерактивних методів викладання.

Контроль за здобутими знаннями здійснюється під час проведення практичних та узагальнюючих занять, на які відводяться окремі години. В кінці останнього року навчання у гуртку програмою передбачені окремі години для повторення, узагальнення пройденого матеріалу, підготовки до іспиту, граматичного тестування та складання іспиту. У разі успішної здачі іспиту вихованцям видаються свідоцтва певного зразка.

Загальними принципами навчання англійській мові є: науковість, синтез інтелектуальної і практичної діяльності, індивідуальний підхід, послідовність і поступовість викладення матеріалу.  

Початковий рівень

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Тема

Кількість годин

теоретичних

 

практичних

 

усього

1.     

Вступ

2

-

2

2.     

Розділ 1. Вступний фонетичний курс

6

6

12

3.     

Розділ 2. Знайомство, привітання

4

6

10

4.     

Розділ 3. Цифри, вік

2

8

10

5.     

Розділ 4. Моя сім’я

2

10

12

6.     

Розділ 5. Пори року. Погода

-

8

8

7.     

Розділ 6. Дати та час

-

8

8

8.     

Розділ 7. Шкільне життя

-

6

6

9.     

Розділ 8. Дозвілля

2

12

14

10. 

Розділ 9. Людина та зовнішність

4

8

12

11. 

Розділ 10. Флора і фауна

2

8

10

12. 

Розділ 11. Помешкання

-

10

10

13. 

Розділ 12. Одяг. Професії

-

10

10

14. 

Розділ 13. Їжа та страви

2

12

14

15. 

Підсумок

-

6

6

Разом

26

118

144

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Вступ (2 год.)

Знайомство з гуртківцями, вирішення організаційних питань, ознайомлення вихованців з програмою та структурою занять. Вступний інструктаж з техніки безпеки. Формування належного психологічного мікроклімату в групі.

Розділ 1. Вступний фонетичний курс (12 год.)

1.1.        Загальна довідка про Велику Британію та США (2 год.)

1.2.        Виникнення та розвиток англійської мови (2 год.)

1.3.        Англійський алфавіт. Літери та звуки. Написання букв (прописні та друковані) (2 год.)

1.4.        Техніка читання (6 год.)

Розділ 2.  . Знайомство, привітання (10 год.)

2.1.        Ввічливі форми привітання та прощання. Представлення себе (2 год.)

2.2.        Означений та неозначений артиклі (4 год.)

2.3.        Виконання граматичних вправ (4 год.)

Розділ 3. Цифри, вік  (10 год.)

3.1.        Вчимось рахувати, дроби в англійській мові. Мій вік (2 год.)

3.2.        Особові та присвійні займенники (2 год.)

3.3.        Однина та множина іменника (4 год.)

3.4.        Присвійний відмінок (2 год.)

Розділ 4. Моя сім’я (12 год.)

4.1.        Члени сім’ї. Родове дерево (2 год.)

4.2.        Велика літера на письмі (2 год.)

4.3.        Порядок слів в англійському реченні (2 год.)

4.4.        Теперішній неозначений час (The Present Simple Tense) для дієслова to be (6 год.)

Розділ 5. Пори року. Погода (8 год.)

5.1.        Пори року, місяці (2 год.)

5.2.        Яка сьогодні погода? Прогноз погоди (2 год.)

5.3.        Конструкція There is / There are (2 год.)

5.4.        Вказівні займенники (2 год.)

Розділ 6. Дати та час (8 год.)

6.1.        Кількісний та порядковий числівники (2 год.)

6.2.        Способи вираження часу. Котра година? (2 год.)

6.3.        Дні тижня. Календар (2 год.)

6.4.        Письмовий та усний варіанти використання дат (2 год.)

Розділ 7.  Шкільне життя (6 год.)

7.1.        Шкільне приладдя та речі (2 год.)

7.2.        Моя школа. Мій клас (2 год.)

7.3.        Назви предметів. Розклад уроків (2 год.)

Розділ 8.  Дозвілля (14 год.)

8.1.        Моє хобі. Улюблена гра (2 год.)

8.2.        Мій вихідний день (2 год.)

8.3.        Прийменники часу, руху та місця (2 год.)

8.4.        Дієслово to have (got) (2 год.)

8.5.        Теперішній неозначений час (The Present Simple Tense) для дієслів (6 год.)

Розділ 9. Людина та зовнішність  (12 год.)

9.1.        Кольори. Обличчя та волосся (2 год.)

9.2.        Опис зовнішності (2 год.)

9.3.        Модальні дієслова: can, may, must (4 год.)

9.4.        Типи запитань (4 год.)

Розділ 10. Флора і фауна (10 год.)

10.   1. Тваринний та рослинний світи (4 год.)

10.2.  Теперішній тривалий час (The Present Continuous Tense) (6 год.)

Розділ 11. Помешкання (10 год.)

11.1.  Типи осель. Моя домівка (2 год.)

11.2.  Вітальня, спальна та ванна кімната (2 год.)

11.3.  Кухня та столова. Побутові прилади (2 год.)

11.4.  Опис моєї кімнати (2 год.)

11.5.  Повсякденні клопоти, обов’язки по домогосподарству (2 год.)

Розділ 12. Одяг. Професії (10 год.)

12.1.  Одяг. Взуття та аксесуари. Опис вбрання (4 год.)

12.2.  Догляд за одягом. Пошиття одягу (4 год.)

12.3.  Професії (2 год.)

Розділ 13. Їжа та страви (14 год.)

13.1.  Овочі та фрукти. М'ясо та риба. Неозначені займенники: some, any, not any,  

          no (6 год.)

13.2.  Приготування їжі. Страви (2 год.)

13.3.  Традиційна англійська та американська кухні (4 год.)

13.4.  Українські національні страви (2 год.)

Підсумок  (6 год.)

Узагальнення та повторення пройденого матеріалу за навчальний рік.

 

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Наприкінці початкового рівня навчання вихованці мають набути досвіду у, вміти, знати:

Аудіювання:

-                       реагувати на запитання, які вимагають відповідей „так\ні” чи інших простих відповідей;

-                       розуміти мовлення педагога у повільному темпі, з паузами, підтверджене невербальними засобами;

-                       розуміти діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з паузами та чіткою інтонацією;

-                       розуміти чіткі вказівки, прохання тощо, щоб задовольнити конкретні потреби;

-                       розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному  матеріалі;

-                       розуміти  зміст короткого повідомлення;

-                       розуміти мовлення, ретельно артикульоване, у запису.

Говоріння:

Монологічне мовлення

-                       представляти себе, своїх друзів, батьків, продукуючи прості речення;

-                       повідомляти про місцезнаходження;

-                       давати елементарні інструкції;

-                       описувати предмети шкільного вжитку, іграшку, погоду;

-                       робити короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного, що містить знайомий мовленнєвий запас;

-                       висловлювати вдячність, задоволення, спонукання;

-                       повідомляти про виконання повсякденних дій та дій, що відбуваються в момент мовлення в межах засвоєного матеріалу та відповідного до тем спілкування;

-                       вказувати час дії (день, місяць, пору року);

-                       коментувати свої дії та дії інших людей;

-                       коментувати зображення на малюнку або фото;

-                       висловлювати своє ставлення до об’єктів, явищ, подій;

-                        будувати висловлювання з опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо;

-                       передавати зміст почутого, побаченого, прочитаного.

Обсяг висловлювання — у межах 9 речень.

Діалогічне мовлення

-                       спілкуватись, дотримуючись основних  норм, прийнятих у країнах мова яких вивчається;

-                       ставити різні види запитань;

-                       відповідати на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;

-                       обмінюватись інформацією;

-                       вести короткі діалоги етикетного характеру;

-                       ініціювати і закінчуювати діалог;

-                       реагувати на чіткі репліки педагога, висловлені у дещо уповільненому темпі;

-                       звертатися з проханням повторити фразу, слово або за роз’ясненням незрозумілого;

-                       брати участь у розмові на прості теми, використовуючи всі види запитань;

-                       під час спілкування демонструвати володіння лексикою та мовленнєвим матеріалом, набутим на заняттях та уроках у школі.

Висловлення кожного — у межах 7 реплік.

 

Читання:

-                       знати алфавіт та основні звукобуквені зв’язки;

-                       читати вголос та про себе, з повним розумінням, короткі тексти, що містять лексичний матеріал, засвоєний в усному мовленні;

-                       розуміти основний зміст різнопланових текстів;

-                       читати і розуміти нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається за допомогою здогадки.

Обсяг –  не менше 300 друкованих знаків.

Письмо:

-                       відтворювати графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;

-                       писати слова, словосполучення, речення;

-                       самостійно описувати предмети відповідно до засвоєного мовного матеріалу;

-                       писати короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб.

Обсяг письмового повідомлення –  у межах 9 речень.

 

Основний рівень, перший рік навчання

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

 

Тема

Кількість годин

теоретичних

 

практичних

 

усього

1.     

Вступ

2

-

2

2.     

Розділ 1. Літній відпочинок

-

4

4

3.     

Розділ 2. Свята та святкування

4

10

14

4.     

Розділ 3. Казки

4

14

18

5.     

Розділ 4. Англомовні країни

-

22

22

6.     

Розділ 5. Живем в Україні

-

16

16

7.     

Розділ 6. Подорожі. Транспорт

4

10

14

8.     

Розділ7.Навколишнє середовище

2

14

16

9.     

Розділ 8. Покупки

2

14

16

10. 

Розділ 9. У місті

-

12

12

11. 

Розділ 10. Країни та національності

-

4

4

12. 

Підсумок

-

6

6

Разом

18

126

144

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Вступ (2 год.)

Привітання гуртківців, вирішення організаційних питань, ознайомлення вихованців з програмою та структурою занять. Вступний інструктаж з техніки безпеки. Формування належного психологічного мікроклімату у групі.

Розділ 1. Літній відпочинок (4 год.)

1.1.        Мої літні канікули. Відпочинок у таборі, у горах та на узбережжі (2 год.)

1.2.        Неправильні іменники (2 год.)

Розділ 2.   Свята та святкування (14 год.)

2.1.        Свята та святкування (2 год.)

2.2.        Свята в Україні (2 год.)

2.3.        Ступені порівняння прикметників (6 год.)

2.4.        Порядок прикметників у реченні (4 год.)

Розділ 3. Казки (18 год.)

2.1.        Читаємо казки. Улюблені казкові герої (6 год.)

2.2.        Минулий неозначений час (The Past Simple Tense) для дієслова to be (4 год.)

2.3.        Минулий неозначений час (The Past Simple Tense) для дієслів. Правильні та неправильні дієслова (8 год.)

Розділ 4. Англомовні країни (22 год.)

4.1.        Велика Британія: географічне положення, клімат, населення, історія, державна символіка, державний устрій, релігія, великі міста, звичаї та традиції (6 год.)

4.2.        США: географічне положення, клімат, населення, історія, державна символіка, державний устрій, релігія, великі міста, звичаї та традиції (6 год.)

4.3.        Канада: географічне положення, клімат, населення, історія, державна символіка, державний устрій, релігія, великі міста, звичаї та традиції (6 год.)

4.4.        Австралія: географічне положення, клімат, населення, історія, державна символіка, державний устрій, релігія, великі міста, звичаї та традиції (4 год.)

Розділ 5. Живем в Україні (16 год.)

5.1.        Україна: географічне положення, клімат, державний устрій, економіка, населення, з історії України, боротьба за незалежність, незалежність (6 год.)

5.2.        Державна символіка. Малі символи (2 год.)

5.3.        Українські звичаї та традиції (2 год.)

5.4.        Ласкаво просимо до України! Київ. Великі міста та визначні місця.  

          Чернівці  (4 год.)

5.5.        Видатні українці (2 год.)

Розділ 6. Подорожі. Транспорт (14 год.)

6.1.        Види подорожей. Транспорт (4 год.)

6.2.        Збираємось у подорож. Планування поїздки. У дорозі (2 год.)

6.3.        Минулий тривалий час (The Past Continuous Tense) (8 год.)

Розділ 7.  Навколишнє середовище (16 год.)

7.1.        Наша планета Земля. Природа (4 год.)

7.2.        Екологічні проблеми. Захист довкілля (4 год.)

7.3.        Майбутній неозначений час (The Future Simple Tense) (8 год.)

Розділ 8.  Покупки (16 год.)

8.1.        Заклади торгівлі. Асортимент та реклама (4 год.)

8.2.        Покупки в Україні (4 год.)

8.3.        Теперішній доконаний час (The Present Perfect Tense) (8 год.)

Розділ 9. У місті (12 год.)

9.1.        Об’єкти та споруди. Міський транспорт. Як пройти…? Прогулянка містом (4 год.)

9.2.        Дорожній рух. Знаки та вивіски (2 год.)

9.3.        Фрази повсякденного спілкування. Англійські ідіоми – стійкі вирази (4 год.)

9.4.        Антоніми та протилежності (2 год.)

Розділ 10. Країни та національності (4 год.)

10.1.    Частини світу. Географічні назви (2 год.)

10.2.    Назви країн. Національності (2 год.)

Підсумок  (6 год.)

Узагальнення та повторення пройденого матеріалу за навчальний рік.

 

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Наприкінці  першого року основного рівня навчання вихованці мають набути досвіду у, вміти, знати:

Аудіювання:

-                       розуміти інформацію під час спілкування зі співрозмовником  та у звукозапису;

-                       розуміти основний зміст короткого  повідомлення;

-                       розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному мовному матеріалі.

Говоріння.

Монологічне мовлення

-                       логічно і послідовно, відповідно до навчальної ситуації робити розгорнуте повідомлення в межах тематики, визначеної програмою;

-                       передавати  зміст прочитаного або почутого у формі розповіді, опису;

-                       надавати оцінку прочитаному або почутому;

-                       робити підготовлене повідомлення, самостійно добираючи матеріал і використовуючи додаткові відомості.

Обсяг висловлювання –  у межах  10-12 речень.

Діалогічне мовлення

-                       спілкуватись, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

-                       брати участь у діалозі, обмінюючись інформацією на основі прочитаного, почутого, побаченого, висловлюючи при цьому власну думку.

Висловлення кожного –  у межах 8-9 реплік.

Читання

-                       читати (з повним розумінням)  тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

-                       знаходити необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі).

Обсяг –  у межах 500-600 друкованих знаків.

Письмо

-                       письмово передавати інформацію адекватно цiлям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повідомлення залежно від його форми;

-                       описувати предмет, особу, події, явища, об’єкти.

Обсяг письмового повідомлення –  у межах 10-12 речень.

 

Основний рівень, другий рік навчання

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

 

Тема

Кількість годин

теоретичних

 

практичних

 

усього

1.

Вступ

2

-

2

2.

Розділ 1. Почуття та емоції

2

8

10

3.

Розділ 2. У бібліотеці

-

10

10

4.

Розділ 3. На пошті

2

8

10

5.

Розділ 4. Музика

-

10

10

6.

Розділ 5. Характер

2

10

12

7.

Розділ 6. Сучасна доба інформаційних технологій

2

8

10

8.

Розділ 7. Періодичні видання

4

8

12

9.

Розділ 8. Пояснення граматичного матеріалу та виконання вправ

16

46

62

10.

Підсумок

-

6

6

Разом

30

114

144

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Вступ (2 год.)

Привітання гуртківців, вирішення організаційних питань, ознайомлення вихованців з програмою та структурою занять. Вступний інструктаж з техніки безпеки. Формування належного психологічного мікроклімату у групі.

Розділ 1. Почуття та емоції (10 год.)

1.1.        Почуття та прояв емоцій (2 год.)

1.2.        Минулий доконаний час (The Past Perfect Tense) (8 год.)

Розділ 2. У бібліотеці  (10 год.)

2.1.        Книги в нашому житті. У бібліотеці (2 год.)

2.2.        Літературні жанри. Англійська, американська та українська література. Видатні та сучасні письменники (4 год.)

2.3.        Вживання too and enough (2 год.)

2.4.        Вживання дієслів to allow, to permit, to let, to make smb (2 год.)

Розділ 3. На пошті  (10 год.)

3.1.    На пошті (2 год.)

3.2.    Прислівники часу (2 год.)

3.3     Пасивний стан (The Passive Voice) (6 год.)

Розділ 4. Музика (10 год.)

4.1.        Музичні стилі та їх походження. Інструменти (2 год.)

4.2.        Сучасні виконавці (2 год.)

4.3.        Музика в нашому житті. Улюблений співак/співачка (2 год.)

4.4.        Форми Інфінітива (The Infinitive) (2 год.)

4.5.        Вирази зі словом mind (2 год.)        

Розділ 5. Характер  (12 год.)

5.1.        Риси характеру. Характер та кольори (2 год.)

5.2.        Знаки зодіаку. Гороскоп (2 год.)

5.3.        Ступені порівняння прикметників та прислівників (6 год.)

5.4.        Прислівники: no longer, any longer, any more, farther, farthest (2 год.)

Розділ 6. Сучасна доба інформаційних технологій (10 год.)

6.1.        Комп’ютери в сучасному житті. Інтернет і соціальні мережі. Листування по електронній пошті (4 год.)

6.2.        Мобільний телефон (2 год.)

6.3.        Заперечення в англійській мові (4 год.)

Розділ 7.  Періодичні видання (12 год.)

7.1.        Британські та американські видання (2 год.)

7.2.        Газети та журнали України (2 год.)

7.3.        Складне доповнення (Complex Object) (4 год.)

7.4.        Складний підмет (Complex Subject) (4 год.)

Розділ 8.  Пояснення граматичного матеріалу та виконання вправ (62 год.)

8.1.        Умовний спосіб дієслова (The Conditional Mood) (6 год.)

8.2.        Майбутній доконанкий час  (The Future Perfect Tense) (8 год.)

8.3.        Майбутній доконанкий тривалий час (The Future Perfect Continuous Tense) (8 год.)

8.4.        Майбутній доконаний у минулому (The Future Perfect in the Past) (8 год.)

8.5.        Теперішній доконаний тривалий у минулому (The Future Perfect Continuous in the Past) (8 год.)

8.6.        Вживання дієслова to wish (2 год.)

8.7.        Герундій (The Gerund) (4 год.)

8.8.        Скорочення в англійській мові  (2 год.)

8.9.        Минулий доконаний тривалий час (The Past Perfect Continuous Tense) (8 год.)

8.10.    Виконання граматичних вправ (8 год.)

Підсумок  (6 год.)

Узагальнення та повторення пройденого матеріалу за навчальний рік.

 

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Наприкінці другого року основного рівня навчання вихованці мають набути досвіду у, вміти, знати:

Аудіювання:

-                       розуміти  інформацію під час спілкування зі співрозмовником та у звукозапису;

-                       розуміти основний зміст  текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію;

-                       вибирати необхідну інформацію з прослуханого.

Говоріння:

Монологічне мовлення

-                       висловлюватись відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим;

-                       описувати об’єкти повсякденного оточення, події й види діяльності, в яких  беруть участь;

-                       розповідати про  повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення.

Обсяг висловлювань – у  межах 14-16 речень.

Діалогічне мовлення

-                       спілкуватись, дотримуючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

-                       вести бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках  тематики, визначеної програмою;

-                       розширювати запропоновану співрозмовником тему розмови, переходять на іншу тему;

-                       використовують міміку та жести.

Висловлювання кожного –  у межах  8-10 реплік.

Читання:

-                       читати  (з повним розумінням)  тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

-                       знаходити необхідну інформацію у  текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);

-                       переглядати текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації.

Обсяг – у межах  700-800 друкованих знаків.

Письмо:

-                       заповнювати  анкету;

-                       писати поздоровлення, запрошення, оголошення;

-                       писати записку, повідомлення для друга / члена сім’ї;

-                       писати  лист-повідомлення у формі розповіді/опису, висловлюючи свої враження, думки про особи,  події, об’єкти, явища, факти.

Обсяг – у межах 14-16 речень.

 

Вищий рівень

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

 

Тема

Кількість годин

теоретичних

 

практичних

 

усього

1.

Вступ

2

-

2

2.

Розділ 1. Мистецтво

-

16

16

3.

Розділ 2. У закладах громадського харчування

2

6

8

4.

Розділ 3. Наше здоров’я

2

16

18

5.

Розділ 4. Спорт

2

8

10

7.

Розділ 5. Гроші

8

14

22

8.

Розділ 6. В аеропорті

2

12

14

9.

Розділ 7. Моя майбутня професія

2

4

8

10.

Підсумок

-

6

6

11.

Повторення

-

26

26

12.

Підготовка до іспиту

-

14

14

Разом

20

124

144

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Вступ (2 год.)

Привітання гуртківців, вирішення організаційних питань, ознайомлення вихованців з програмою та структурою занять. Вступний інструктаж з техніки безпеки. Формування належного психологічного мікроклімату у групі.

Розділ 1. Мистецтво (16 год.)

1.1.        Прикладне мистецтво (6 год.)

1.2.        Театр та кіно (6 год.)

1.3.        Видатні художники та митці (4 год.)

Розділ 2. У закладах громадського харчування  (8 год.)

2.1.        У кафе, фаст-фуді, ресторані (4 год.)

2.2.        Меню. Замовлення обіду. Манери за столом (2 год.)

2.3.        Вживання дієслова used to з інфінітивом (2 год.)

Розділ 3. Наше здоров’я  (18 год.)

3.1.        Хочемо бути здоровими (4 год.)

3.2.        Особиста гігієна (2 год.)

3.3.        Частини тіла (2 год.)

3.4.        Симптоми та хвороби (2 год.)

3.5.        В аптеці (2 год.)

3.6.        В лікарні (2 год.)

3.7.        Дієслова та похідні вирази: to look, to run, to be, to get, to make, to take (4 год.)

Розділ 4. Спорт (10 год.)

4.1.        Літні та зимові види спорту (2 год.)

4.2.        Спортивні ігри (2 год.)

4.3.        Олімпійські ігри (2 год.)

4.4.        Стійкі прийменникові сполучення (2 год.)

4.5.        Дієслова та прикметники, які вимагають після себе прийменників (2 год.)

Розділ 5. Гроші  (22 год.)

5.1.        Американські, англійські та українські гроші (2 год.)

5.2.        Обмін валют, міжнародні перекази (2 год.)

5.3.        Часи в англійській мові (8 год.)

5.4.        Узгодження часів (Sequence of Tenses) (10 год.)

Розділ 6. В аропорті (16 год.)

6.1.        Бронювання авіаквитків (2 год.)

6.2.        В аеропорті (2 год.)

6.3.        На паспортному контролі (2 год.)

6.4.        Проживання в готелі (2 год.)

6.5.        Означальні підрядні речення (Defining and Non-defining Relative Clause) (6 год.)

Розділ 7.  Моя майбутня професія (8 год.)

7.1.        Моя майбутня професія. Вибір професії (4 год.)

7.2.        Дієприкметники (Participle I/II) (4 год.)

Підсумок  (6 год.)

Узагальнення та повторення пройденого матеріалу за навчальний рік.

Повторення (26 год.)

Повторення пройденого матеріалу за 4 роки навчання у гуртку.

Підготовка до іспиту (14 год.)

Підготовка до іспиту (10 год.), граматичне тестування (2 год.), складання іспиту (2 год.).

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Наприкінці вищого рівня навчання вихованці мають набути досвіду у, вміти, знати:

Аудіювання:

-                       розуміти  інформацію під час спілкування зі співрозмовником та у звукозапису;

-                       розуміти основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію;

-                       вибирати необхідну інформацію з прослуханого.

Говоріння:

Монологічне мовлення

-                       висловлюватись відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим;

-                       описувати об’єкти повсякденного оточення, події й види діяльності, в яких беруть участь;

-                       розповідати про повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення;

-                       передавати зміст книжки/фільму/ вистави тощо, висловлюючи своє ставлення/враження.

Обсяг висловлювання – у межах 20-22 речень.

Діалогічне мовлення

-                       спілкуватись, дотримуючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

-                       вести бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках  тематики, визначеної програмою;

-                       розширювати запропоновану співрозмовником тему розмови, переходити на іншу тему;

-                       використовувати міміку та жести.

Висловлювання кожного – у межах 10-12 реплік.

Читання:

-                       читати  (з повним розумінням)  тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

-                       знаходити необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);

-                       переглядати текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання.

Обсяг — у межах  900-1000 друкованих знаків.

Письмо:

-                       заповнювати  анкету;

-                       писати поздоровлення, запрошення, оголошення;

-                       писати записку, повідомлення для друга / члена сім’ї;

-                       писати  лист-повідомлення у формі розповіді/опису, висловлюючи свої враження, думки про особи,  події, об’єкти, явища, факти.

Обсяг – у межах 18-20 речень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ

1. А.Б. Коганов. Сучасна англійська мова: Розмовні теми (лексика, тексти, діалоги, вправи). – К.: А.С.К., 2000. Кн.1.

2. А.Б. Коганов. Сучасна англійська мова: Розмовні теми (лексика, тексти, діалоги, вправи). – К.: А.С.К., 2000. Кн.2.

3. Барановська Т.В. Граматика англійської мови. Збірник вправ. – Київ. – ООО "ИП-Логос-М", 2009. 384 с.

4. Верба Г.В., Верба Л.Г. Довідник з граматики англійської мови. Київ. Освіта, 1995. – 320 с.

5. Волкова О.Ю., Погожик Г.М. Усі розмовні теми. English. – Х.: Торсінг плюс, 2013. – 608 с.

6. Голіцинський Ю. Англійська мова. Граматика. Збірник вправ. – Київ. Арій, 2011. 543 с.

7. Зинов’єва Л.О. English. Початкова школа. Усі фрази і діалоги. – Харків: Торсінг плюс, 2012. – 64.

8. Зинов’єва Л.О., Кравченко Н.В. English. Початкова школа. Усі розмовні теми. – Харків: Торсінг плюс, 2013. – 64.

9. Іванова І.Є., Наумова О.А. English. Початкова школа. Усі граматичні вправи. – Харків: Торсінг плюс, 2012. – 64.

10. Іванова І.Є., Наумова О.А. English. Початкова школа. Усі тексти для читання. – Харків: Торсінг плюс, 2013. – 64.

11. Коваленко О. Концептуальні зміни у викладанні іноземних мов у контексті трансформації іншомовної освіти // Іноземні мови в навчальних закладах. – Педагогічна преса, 2003.

12. Крамаренко С.Г. Інтерактивні техніки навчання, як засіб розвитку творчого потенціалу учнів // Відкритий урок. – 2002. - № 5-6. – С.7-10.

13.     Мартиненко А. О. Англійська граматика в таблицях: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2003.168 с.

14. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник/кол. авторів під керівн. С.Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 1999. – 320.

15. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. –К., 2004. –192 с.

16. English Grammar in Use.  Raymond Murphy. A Self-study Reference and Practice Book for Intermediate Students. With Answers. Cambridge University Press: 4th. ed., 2012. - 398 p. 

17. English Vocabulary in Use. Elementary. Michael McCarthy, Felicity O’Dell. Cambridge University Press: 2nd. ed. 2010. – 176 p.

18. The Heinle Picture Dictionary, 1st Edition, National Geographic Learning; Heinle, 2005 – 293 p.

19. The Heinle Picture Dictionary Intermediate Workbook + 3 CDs,  Barbara H. Foley, Thomson Heinle, 2006. – 246 p.

20. Tomayeva V. English Grammar in Tables with Training Tests. Form 2-4 (To Pupil’s Book by O. Karpiuk). -  „Нова тема”, 2009. – 96 с.

21. Англійська мова для школярів: [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://easy-english.com.ua

22. Англійська у школі: [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://ksenstar.com.ua

23. Liuro - уроки англійської мови онлайн: [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://liuro.com.ua

24. LearnEnglish: [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://learnenglish.britishcouncil.org/en/  

__________________________________________

 

 










Немає коментарів:

Дописати коментар